Personlig integritet

Nu har jag provat mina vingar.
Eller rättare sagt har jag provat min väns sköra vingar.
Tänkte utmana den personliga integriteten á la skvallerpress.
Jag infogade, utan vidare anledning, en bild av Hank och en krullig människa som jag fotade i ett närgånget ögonblick.
Mitt expriment gick ut på att undersöka hur lång tid det skulle ta innan mr. 2008 (?) reagerade på mitt sinnrika expriment.
Då han inte är uppe med tuppen som jag så tog det ett tag innan sms:et ramlade in.
Budskapet var, med en Hank-glimt i ögat, rörande tydligt:
Ta bort bildjäveln för fan, annars ska du få smaka på din egen medicin.

Då jag vet att han har skarp ammunition för en motattack så tog jag genast bort mitt inlägg vid första bästa tillfälle.

Men som den goda människa man är så skrev jag redan i inlägget att jag, om det fanns misstycke, skulle ta bort bilden.
Således kan ni vara lugna gott folk. Jag kommer ALDRIG, då menar jag ALDRIG, börja jobba på skvallerpress.

För att plåstra min väns sår och samtidigt hylla honom vill jag lägga in en bild som jag till och med tror att han är lite stolt över.

Så Hank, misstycker du så tar jag bort den med.

Men det blir i såna fall med ett sårat hjärta.


Här kommer han!


image2

/A


Kommentarer
Postat av: Hank

Den där bilden, är jag bara stolt över! Den hoppas jag ligger kvar tills internet försvinner! hahaha

2008-04-08 @ 18:19:17
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Johansomfan

haha.. sjukt bra.. storsint asson!

2008-04-08 @ 19:39:04
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0