Fotboll

Jag är en fotbollsspelare av den inte allt för grova kalibern.

Bollen lirar väl mer med mej än vad jag gör med den.

Den går sällan eller aldrig dit jag vill.


Men rackarns vad kul det är att i goda vänners lag samlas på polishögskolans idrottsanläggning och bara lira.


Det är dock inte smärtfritt, särskilt inte när vår vän Jonas, den av oss som pluggar till polis, får till en kanon som t.o.m. diego skulle avundas, precis mitt i nyllet på mej.

Det är tur att man snusar...


För övrigt var nog Johansomfan den som, iaf under "pricken", sköt om möjligt ännu hårdare.


Nej nog om det, klockan är ställd på 04:45 så det är bara att lägga sej och se glad ut.


/A


jag är ca. 180 cm. lång


Kommentarer
Postat av: Hank

Nu börjar det brännas med fakta här...längtar till de riktiga godbitarna börjar avslöjas! Gonatt!

2008-03-25 @ 22:01:21
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Johansomfan

gonatt broder.. väntar också med spänning på mer smask om vem du är. the man behind the blog.

2008-03-25 @ 22:19:48
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0