Jaha, då ska man bli bloggare då!

Min vänner Johan och Henke, alias Hanky och Johansomfan, har en blogg, hanky.blogg.se.

Deras blogg omfattar livets alla viktiga ämnen. De har dessutom ett roligt fisktema där de en gång i veckan, eller rättare sagt Hanky, skriver om en fiskart.

Eller....ja....det är hans ambition att skriva en gång i veckan...


hursomhelst.


Nu vill jag också blogga.

Jag vill undersöka om detta fenomen är något som kommer att sluka hela min tid eller om det är något jag kommer att göra intensivt en viss tid och sen bara lägga upp på den berömda hyllan.


Vem vet, det kanske kommer att utvecklas till ett fint samarbete mellan mej och Hanky+Johansomfan.


Jag kommer undan för undan berätta om vem jag är.

Så håll till godo.

För om man väntar på nåt gott så blir det bara härligt!


Okej då...jag heter Anders.



Kommentarer
Postat av: Johansomfan

Välkommen Anders! Det var på tiden!

2008-03-25 @ 18:30:29
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Anders

tack tack

2008-03-25 @ 21:30:04
Postat av: Hank

Wilkommen! Est is sehr schön zu Bloggen!

2008-03-25 @ 22:00:10
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0