Morgonstund

Vissa saker är ju skönare än andra.
Det måste till exempel finnas skönare saker i världen än att ställa klockan på 04:45, se ut som en fågelholk när man vaknar, stappla sig upp och försöka göra en anständig frukost.
I morse blev det mackor med mjukost och sojamjölk, eller sojadryck kalcium+ för att vara noggrann.
Just det, ny information: jag tror att jag är laktoskänslig, lite G men vad ska man göra.

ok, det där med anständig frukost var väl att ta i, men det lät ganska bra.

Men när man efter en stund hatr fått koll på vänster och höger och hur man blinkar så är det inte så jävla dumt att vara uppe med tuppen.
Sitter i min tjänstebil, öh..., utanför gröna lund med en kaffe och väntar på två kollegor.

Vad jag gör utanför gröna lund och vilket slickt jobb jag har som omfattar tjänstebil kommer att klarna efter ett tag.

Nåja, det ser ut att bli en fin dag i alla fall.

/A

väger ca 80 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0