The real mr. 2008

Antar att ni, Johansomfan och Hanky än så länge, som läser min blogg har snokat på tidigare nämndas blogg innan.

Tänkte formulera en liten enkät där du kan se hur hipp och 2008 du är.
Enkelt: om du svarar ja på de flesta frågor, säg typ 90%, så är du en mr./mrs./ms. 2008.

1. Har du internetbank?
2. Använder du dej av e-faktura?
3. Bloggar du?
4. Pensionssparar du?
5. Har du en olycksfall - och sjukvårdsförsäkring?
6. Har du ett playstation 3 med 80 GB hårddisk som inte finns på den Svenska marknaden ännu?
7. Har du spelet "Rockband" till PS3 80 GB som inte finns på den svenska marknaden ännu?

Hur många ja blev det??

Som en parentes så kan ju jag säga att jag svarar ja på samtliga frågor.

Ja men dåså.
Ha en trevlig helg.
Nu ska jag på fest.

/A "mr. 2008"

Kommentarer
Postat av: Hank

hahaha. När ska vi spela band då?

2008-03-29 @ 16:51:19
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0