kan det bli värre?

Nu har det här stambytesprojektet nåt ännu en äcklighetspunkt som går bortom bajsvagnsproblemen.
Eller vad sägs om att vakna mitt i natten av ett prasslande ljud från köket??

Igår kapades gamla avloppet i köket, Ur rörstumpen som sticker upp i skåpet under diskhon har en råttjävel krupit upp och tagit sej ut i mitt kök och hittat en gammal tepåse att suga på.
Jag blir på riktigt äcklad av bara vetskapen att en råtta har tassat omkring i mitt hem.
Jag täppte igen hålet med en plastpåse och tejpade igen skiten.

Gissa vad som väcker mej en timme senare.
Råtthelvetet har knaprat sej igenom plast och tejp och står och försöker öppna luckan till skåpet.
Det är synd att man inte smyger lite tystare och få tag på eländet. Då skulle jag praktisera allehanda tortyrvarianter.
Jag hoppas att tiden kan gå ännu snabbare än vad den redan gör i tre veckor så att den här mardrömmen går över.

Kolla få ni se vad pissråttan gjorde med min inplastning:



Det är inte mycket som är äckligare än avloppsråttor.

/A

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

fyfan. Anders, lova att döda det lilla aset för min skull!

2008-11-27 @ 11:12:51
URL: http://hanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0