plötsligt händer det!

Igår fick jag reda på att Metallica kommer till Sverige och globen den 7 och 8 mars 2009.
Jag hoppade högt av glädje tills jag fick veta att plåtarna släpps på måndag.
Varför är det alltid så att biljettsläpp kommer så förbannat olägligt. Alltid när man har som minst pengar.

Jag blev skitstressad över hur jag skulle lösa detta.
Rusade omedelbart in på Metallicas fanclubsida.
Just det, det är helt rätt. Jag är medlem.
Medlemskapet innebär vissa privilegier.
Man får gå före i kön.
Men då fick jag ännu större panik. Pre-sale plåtarna släpps idag kl 10:00
Åhhhh kunde knappt sova.
Tur att man har arbetskompisar som ställer upp!
10:00 loggade jag in och fixade två plåtar.

Så nu kommer jag och Robban rocka skiten ur globen.

Ojojoj vad det kommer att bli GÖTT!!!

Kommentarer
Postat av: Hank

Grattis min kompis! Det kommer bli mys!

2008-10-16 @ 21:02:03
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Anders

Ooja!!

2008-10-16 @ 22:46:58
URL: http://scorched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0