Atom

När jag fyllde 25 fick jag en åktur med "Ariel atom". En sorts racerbil som väger knappt 500 kg och har typ lika många hästkrafter som den väger.
I morgon ska jag åka detta vidunder.
Planen var att dra med alla kompisar och ha en trevlig dag i Linköping bland bensinångor och kaffetermosar.
Tji fick jag.

En efter en faller de bort.
Nu får jag troligtvis sätta mej på ett, tack vare bajs-SJ,  överfullt tåg och ta en bulle till motorstadion. (för stor chans att jag hittar i Linköping)

Men vafan, det kan väl vara kul att åka racerbil....

Tur att man har Marcus Spjuth.
Han kommer förmodligen sätta sej i bilen sekunden jag ringer och fara som ett, märk ordvitsen, spjut(h) hit.

Men jag är inte bitter, eller ja lite.
Jag har just köpt Metallicas bästa, och metalvärldens också för den delen, platta death magnetic.
Kan inte sluta hylla den.

Hur det nu blir i morgon så är en sak säker: 0-100 km/h på 3,3 s.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0